25-04-16 - Reisverslag uit Qormi, Malta van Varsha Beun - WaarBenJij.nu 25-04-16 - Reisverslag uit Qormi, Malta van Varsha Beun - WaarBenJij.nu

25-04-16

Door: Varsha Beun

Blijf op de hoogte en volg Varsha

25 April 2016 | Malta, Qormi

Vanmorgen had ik zin om naar stage te gaan. Ik lag nog eventjes in bed rustig wakker te worden voordat ik me klaar ging maken. Daarna ontbeet ik cornflakes en liep ik naar mijn stageplek. Ik heb voor het eerst de heenweg gelopen. Grace was bang dat ik moest lopen en zou verdwalen, maar ze kon me niet brengen omdat ze een afspraak had. Ik verzekerde haar dat het goed zou gaan en dat ging het gelukkig ook. Ik ben er in 1 keer via de goede weg naartoe gelopen. Toen ik daar aankwam, kwamen de kindjes gelijk op me afrennen en ik viel letterlijk om van de knuffels. Heerlijk om al die kleintjes zo vast te houden tegelijk!
Ik was samen met Andrea (Colombiaanse) ingedeeld om een groepje te begeleiden. Dat was gezellig de hele dag. We hadden 11 kinderen met zijn 2en, dus dat was aardig te doen.
Toen ik thuis kwam, was de kleindochter van Grace en Ray er. Ze heet Couleen (Kolien) en ze is super slim. Ze spreekt Engels en verstaat alles wat ik zeg zonder dat ik het ooit hoef te herhalen. Ze heeft vandaag Let it go van Frozen gezongen. Ze kan echt goed zingen, zelfs de hoogste nooit in het liedje haalde ze. Ik heb een tekening met allemaal rode hartjes gekregen van d’r, want rood is ‘’the colour she loves the most’’. We hebben magische kaarttrucs gedaan en we gingen met de lego een kasteel bouwen. Ze vraagt al de hele week aan de telefoon wanneer ik thuis ben zodat ze met mij kon spelen. Echt super schattig!! Ze noemt me haar vriendin, dus ik heb een Maltees vriendinnetje erbij.
’s Avonds hebben we kusksu gegeten, een typisch Maltees gerecht met erwten, bonen, uitjes, aardappels, eieren, ricotta kaas, bloemkool en pasta. Het smaakte echt super lekker, zoals altijd eigenlijk. Na het eten even gesocialized met de familie en nu boven lekker in mijn bedje, klaar om te slapen.

  • 26 April 2016 - 10:18

    Oma:

    De kinderen zullen je gaan missen als je volgende week weer weg bent!
    Fijn , dat het allemaal zo goed gaat.
    Dikke kus van oma

Tags: Qormi, Malta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Varsha

A travel and internship blog dedicated to my Wiswex experience at First Steps in Malta.

Actief sinds 14 April 2016
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6349

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 01 Mei 2016

Malta

Landen bezocht: